Monday 30 November 2015

Impian Saya

Teks : Allyssa Aida
Foto : Sumber Daripada Google

Assalamualaikum dan salam sejahtera



Impian saya untuk mewujudkan blog adalah kerana saya ingin membuat bisnes online mahupun membuka kedai yang kecil sahaja untuk menjual tudung bawal crepe mahupun segala jenis tudung... Jika berkemampuan saya ingin menjual jubah mahupun dress yang cantik-cantik... Saya melihat banyak jubah mahupun dress yang cantik di zaman moden sekarang... semakin banyak jubah yang menarik hati pelanggan.. semakin banyak dress yang lawa-lawa yang sesuai dipakai oleh remaja-remaja mahupun ibu-ibu yang mempunyai minat untuk memakai...Tujuan saya untuk membuat bisnes online ini adalah kerana saya ingin menjana sedikit wang untuk meringankan beban ibu bapa... Semoga penjualan ini mendapat sambutan hangat.. InsyaAllah :)






No comments:

Post a Comment